Dotti design

Alla inlägg under november 2011

Av Aase Tillberg - 30 november 2011 11:08

     Jag kämpar på här med tillverkningen till smyckespartyt som går av staplen nu på måndag :). Här har jag gjort ett gäng armband 80:-/st och längst ner kommer två julbetonade halsband 130:-/st.

       

     

     

     

 
Av Aase Tillberg - 17 november 2011 12:58

 Ett långt halsband i silver och med svart/grå pärlor 110:-

  Ett armband med berlocker.Berlockerna sitter på lås så kan man antingen köpa till fler eller byta ut berlockerna efter humör :).  100:-

    Här berlocker och kedja.

Av Aase Tillberg - 16 november 2011 10:20

Långt halsband på svart kedja med en vit rosett i sidan och ett mellanstort svart hjärta,som hänge.130:-

   Långt halsband med lite kraftigare kedja. Den rosa bollen hänger i en budskapsring. 130:-

  Långt halsband i mockaband.Små döskallar i sidan,svart garnboll och silverhjärtahänge. 120:-


  Här två olika spiralarmband.Det svarta matchar det svarta mockahalsbandet. Det röda bara läckert rött och silver. 100:-

   

Av Aase Tillberg - 15 november 2011 10:35

Nu märks det att vintern är här kallt,rått och grått ute, brrrr. Jag fortsätter dock med mina smycken nu inför jul.

   Ett riktigt julhalsband :) . Med jultomte,gran snögubbe osv. Lång kedja och en stor grön porslinskula. 130:-

  Samma variant på detta med en stor beige kula och pärlor runt om på lång kedja,130:-

       Så också dessa i rosa och grönt. 130:-

     Lite enklare långa halsband,julbetonade. 110:-

    Till slut ett kort halsband i lila 100:-

Av Aase Tillberg - 10 november 2011 11:50

Har börjat göra en del "julsmycken". Har fått en bokning av ett smyckesparty i början av december. Därav har jag startat upp med min tillverkning av jul relaterade smycken. Änglar och julhundar o dyl,färger som stämmer in på jul och andra färger som kanske är lite nya för just julen.Jag har gjort återigen knythalsband som jag tycker om så mycket. Jag tycker man får en sådan härlig färg effekt av dessa. Jag hoppas ni får mycket nöje av att bara titta på mina smycke här :)

        Turkost knythalsband med små änglar i slutet 130:-

    Samma variant på knythalsband men i rosa ton. 130:-

    Här knyt i rött och silver och med ryska små gummor i slutet. 130:-

  I rött och svart och silver med en julhund och snögubbe i slutet. 130:-

        Ett vanligt långt halsband med dubbla kedjor stort hjärta i silver och som hänge två rader med härligt gnistrande pärlor. Som avslut på detta två lite tuffare änglar med döskallehuvud. 130:-

Skapa flashcards