Dotti design

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Aase Tillberg - 3 februari 2011 15:52

     Detta armband är två läder armband ,ett flätat och ett slätt med berlocker. De sitter ihop i ett stort haklås.   Ett enkelt armband som man bara drar över handen.        Så till slut det långa (ganska långt) knythalsband i svart och lite ljusare grå. Längst ner 2 änglar i svart. Jag vet jag envisas med knythalsbanden men det är snyggt och detta som är så långt kan man vira mer än två varv runt.

Av Aase Tillberg - 3 februari 2011 11:53

       Har inte varit här på ett tag ursäkten är att min tid(som vanligt)inte riktigt räcker till allt jag vill.Jag har klurat på lite halsband o armband och går fortfarande och klurar. Ett har jag i alla fall fått fram här till den rockiga serien.Detta halsband är inte ett långt,som jag alltid annars gör,utan en kortare variant som ligger uppe i urringningen.Det består av gråsvarta pärlor och emellan är där glittriga mörka pärlor,ett kors som är omgivet av två vingar.

Skapa flashcards