Dotti design

Alla inlägg under december 2010

Av Aase Tillberg - 18 december 2010 15:22

     Här först ett armband fullt med berlocker i röda färger och lite jul betonat kanske,Pris 150:-.Sedan ett mocka halsband kort modell med stort hänge pris 100:-.Till sist detta,i mitt tycke,urläckra långt halsband och matchande armband med glittriga röda och svarta rondeller,med ett stort kors som hänge och en sorts ängel hänge bredvid.       Sedan har jag börjat göra lite nya modeller av knyt halsband det vita är ett långt och det lila lite kortare.Pris det långa 150:- och det kortare 120:-

Av Aase Tillberg - 15 december 2010 14:07

 Detta långa halsband med matchande armband är jätte läckert till alla fester nu i jul o nyår. Med denna intensivt blå lite glittrig pärla och silver till. Tillsammans 250:-.Sedan detta mer juliga halsband 120:-.       Sedan har jag ett långt halsband med mörk turkos pärlor och hänge passande till de flesta tillfällen 130:-.    Detta setet bara älskar jag i min älsklings stil;shabby chick, långt halsband med matchande armband,porslinspärlor med rosa blommor och en liten spegel som hänge i halsbandet,150:-.armband 80:-.      Ytterligare ett härligt intensivt färgsprakande fest halsband med matchande armband och gnistrande grå pärlor,tillsammans 250:-  

Skapa flashcards