Dotti design

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

November måndags kväll med lite smycke tillverkning

Av Aase Tillberg - 8 november 2010 19:06

Har idag tagit med på min praktik plats på en förskola i Svalöv lite armband. Fick då frågan om att göra ett lila armband, så det blev lite mer tillverkning och jag kommer att ta med lite andra tidigare tillverkningar till skolan imorgan. För         att se om någon blir intresserad och vill handla av mig.

Men nu ikväll gjorde jag ett långt klock halsband och två spiral armband, det ena med de lila pärlorna och ett med bara silver./Kram Aase

 
 
ellenroman

ellenroman

15 december 2010 15:59

Vad kostar klock halsbandet ? :-) kram

http://ellenroman.blogg.se

 
Sofie Childs

Sofie Childs

14 januari 2011 09:37

Jag heter Sofie Childs och driver bloggen http://sofiechilds.blogg.se

Jag har tidigare haft en smyckes tävling där jag samarbetade med Soakssmycken.blogg.se ( jag tror dock att hon har lagt ner ).
Vi hade ett samarbete ihop där jag annordade en tävling på min blogg där folk fick anmäla sig och så tävlade vi ut ett armband hon hade gjort. Det gav henne trafik till bloggen som i sin tur ledde till beställningar. Nu är jag sugen på att annorda en likadan tävling och tänkte höra om du skulle kunna vara intresserad?

Du sponsrar alltså med ett smycke mot att jag länkar din blogg och verksamhet??

Vad säger du?

Jag har ca 200 läsare på min blogg och vid tävlingstillfällen kan det öka upp till det dubbla. Fundera på saken och hör gärna av dig!

--
Vänliga hälsningar Sofie Childs

http://sofiechilds.blogg.se

Aase Tillberg

16 januari 2011 13:48

Hej Sofie!
Jag är klart intresserad av att prova detta.Något speciellt smycke du hade tänkt dig då?
Vänliga hälsningar Aase Tillberg

 
Aase Tillberg

Aase Tillberg

8 februari 2011 13:30

Hej Sofie!
Du kontakta mig för en tid sedan om en tävling på din blogg.Där man skulle kunna vinna ett smycke av mig. Jag är intresserad av detta ,men har ej hört av dig sedan dess. Du får gärna kontakta mig igen,min mail adress är aase.tillberg@telia.com MVH Aase

http://smyckes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aase Tillberg - 21 april 2012 15:06

   Ett stretch armband dubbelt med rosett. Grönt och silver och svart. 100:-   Stretcharmband också dubbelt med rosett. Rosa och svart. 100:-   Enkelt stretcharmband i rosa och grönt. 80:-   Långt silvrigt halsband med ett stort hjärta. 120...

Av Aase Tillberg - 3 april 2012 12:52

    Tycker så mycket om dessa skallar ,som finns i lite olika färger. Här i vitt med svarta och silvriga pärlor 120:-. Obs: två armband.      Läckert röda pärlor. Fimopärlor i svart med röda blommor. 3 st armband 140:-     Ett enkelt armband m...

Av Aase Tillberg - 2 april 2012 12:34

Äntligen tillbaka här med lite nyheter! Har haft en svacka med lite tid och lite inspiration. Men jag hoppas jag kommer lite mer tillbaka här. Känns som jag kanske har mer tid nu. Kommer nog att bli en hel del vår/sommar armband framöver. Men så läng...

Av Aase Tillberg - 19 februari 2012 14:31

   Kanske lite försenat till alla hjärtans dag. Men man kan ju använda detta ändå för att det är så sött:). 120 kr  Ett spiralarmband,passar alla, lilarosa pärlor och svart. 100 kr ...

Av Aase Tillberg - 11 februari 2012 15:37

  Lila mocka halsband med söta porslins ugglor 120:-    Svart och vitt mocka halsband 120:-        Turkost och vitt långt halsband med howlite skallar 130:-   Orange och mörkbrunt mocka halsband med stort silverhjärta 120:-  ...

Skapa flashcards