Dotti design

Alla inlägg under september 2010

Av Aase Tillberg - 18 september 2010 17:53

Dessa smycken har jag fått genom beställningar från salongen där jag hänger mina smycken.

Jätte roligt att folk tycker om mina smycken,jag är överraskad och glad för det.        Här är ett halsband på tråd i svart och silver. Ett armband i blått med ett större silver hjärta.Ett långt halsband i cerise och silver med matchande armband.

Jag har fått frågor om priserna på det jag gör och att ni vill att jag ska skriva ut här i bloggen. Så: det svarta på tråd kostar 150 kr, blå armbandet med hjärtat 80 :- och det cerise setet 280 :-

Av Aase Tillberg - 3 september 2010 12:13

Jag fick ett romantisk drag nu i veckan och gjorde dessa smycken. Jag tycker att de är lite i romantiska stilen med rosetter och hjärtan. Här ett rött som fungerar lika bra nu till höst kläderna som till jul.     Gjorde även detta gröna set ,med halsband i två olika kedjor och rosett med matchande armband.Så förståss dessa söta armband med hjärtan.

Skapa flashcards