Dotti design

Alla inlägg under augusti 2010

Av Aase Tillberg - 30 augusti 2010 18:29

Nu närmar sig hösten med stormsteg man märker små skiftningar i luften och träden. Tydligen är augusti en utmärkt månad för luftballongerna och vi ligger i deras väg :).     


Nåja,med tanke på hösten har jag gjort dessa lite mer höst inriktade halsband och  örhänge.

           Jag kommer att göra än fler höst smycken för ideerna finns .

Hoppas ni hittar något som faller i smaken :) .

Kram /Aase

Av Aase Tillberg - 10 augusti 2010 16:31

Här är lite nyheter från den 10 aug. 2010       Långt halsband.  

Av Aase Tillberg - 4 augusti 2010 19:01

Hej. Hon som är inblandad i min design, heter Ellen. Och nu länkar jag henne, www.ellenroman.blogg.se  

Hejdå/  

Aase

Av Aase Tillberg - 4 augusti 2010 15:29

Hej och välkomna till min smyckes blogg. Här tänkte jag visa mina smycken jag tillverkar.Jag tar gärna emot beställningar. Man kan även köpa de smycken man ser på bilderna här i bloggen.

Jag hoppas ni finner mycket nöje under titten här och att du hittar något du jätte gärna vill ha.

Skriv gärna en glad kommentar eller ännu heller kontakta mig om du vill ha något av detta.

Kram/

Aase


  Ett litet sommar halsband.I först rosa nyanser sedan här nedan i lila färger.    En söt döskalle i svart och silver.Med matchande armband.      Flerradigt armband.   Här armband gjorda på elastisktband.       Här kommer nu en rad bilder på långa halsband med matchande armband til om man så önskar.           

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards